pakaian yang sesuai untuk berbadan berisi

haii .. assalamualaikum kawan-kawan,
hari ni aku nak story serba sikit berkenaan dengan pakaian untuk orang yg berbadan berisi mcm AKU !
HAHAHA !

aku ni bukan suke sangat berdressup ni .. orang kate aku suke pakai pakaian mcm mak2 org -_-
whatever lah kan , hahahaha . pergi kerje je pun bukan pergi jalan2 dgan boifren .. 
kalau keluar dgan boifren baru lawa2 kan kan kan ...........................

okay , untuk orang berhijab yang berisi mcm aku ni -_- .. pakai lah sesuai . jgan pakai ketat2 smpai nmpak lemak kat belakang tu .. oppsss soryy hehehe ..

CARA-CARA PILIH PAKAIAN SESUAI UNTUK BERBADAN BERISI (HIJAB) :
1. mesti lah pilih pakaian yg tidak ketat2
2. bagi yg pehe besar .. seluar tu jagan ketat2 sangat .
3. pilih pakaian yang menutup aurat . mcm labuh smpai ke pehe anda.
4. pilih warna dan bentok baju yang sesuai dgan anda.
5. kalau nak beli tudung tu , beli lah tudung yg besar skit bagi menutup dada anda.

CARA-CARA PILIH PAKAIAN SESUAI  BERBADAN BERISI (FREE HAIR) :
1. mcm biase baju jagan ketat2.
2. pilih warna yg baik dan sesuai
3. jgan terlanpau seksi OKAY . hehehe
4. bentok baju yang sesuai dengan anda
5. dan mcm biase baju yang menutup sepatutnye lah okay .




ikhlas dari saya 

DINIE AMIR