Review Produk : HARUM MALAM


HAII , assalammm .. dini di sni nak ceritakan kesah Produk HARUM MALAM , MEMANG TERBAIKKKK !!!!!!

 Entry ni sesuai dibace oleh kaum wanita , kaum lelaki yg nak bace boleh kot :D pastikan yg sudah berumah tangga and nak bg isteri korg minum HARUM MALAM NI ..

  Sebelum ni aku tak guna produk ape-ape pun , TAPI !! keputihan aku sngat-sngat lah banyak sebelum  aku guna Produk HARUM MALAM ni , lepas tu bakal kakak ipar aku offer aku suroh guna Produk HARUM MALAM , okay kali ni aku cuba Produk HARUM MALAM dan nak ceritakan pasal Produk HARUM MALAM ni. Yang aku gebang dlm next entry kan. So, kali ni taknak gebang dah. Nak cerita terus ape itu harum malam..


  Harum Malam ni ramuan khas untuk menyelesaikan masalah bau badan dan keintiman wanita. Aku amik supplement ni untuk kegunaan dalaman. Tapi sambil aku ambil Produk HARUM MALAM  ni aku ade jugak guna Produk untuk kecantikan nama Produk aku guna untuk kecantikan K-COLLY. Beza ok, Harum malam produk die kite amik sebagai makanan supplement. K-COLLY ni aku guna untuk kecantikan.


Mesti korang tak pernah dengar kan ape tu Produk Harum Malam. Macam seram je kan ? Haha.


 Mesti korang fikir. HARUM MALAM ? APA TU ? Harum Malam ni satu produk supplement dalaman untuk wanita yang menghadapi masalah bau badan and boleh merapatkan vagina (alat intim wanita) & banyak khasiat2 lain .



Apa khasiat lain ? Meh bace sini :

ANTARA KHASIAT LAIN HARUM MALAM...

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mengencang otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.

Dalam satu botol jerrr mcm-mcm khasiat kan kan .... memang BESTTT !!

Aku tiap-tiap hari minum HARUM MALAM ni, sebab nak jage ini jage itu. Bukan ape. Kite sebagai perempuan yang bekerja, busy buat ni buat tu, kite mestila kena jage penampilan. Mesti kena ade confident  yang tinggi bile nak berdepan dengan org ramai. Lagi2 kalau badan berbau tu mmg susah nak berdepan dgan org ramai di tempat kerja .

Kite sebagai perempuan, jangan nak pentingkan penjagaan muke je. Bab penjagaan badan, bau badan and bahagian dalaman kite, kite tak ambik tahu. Jangan. Klau kite dah kahwin ape kate suami kite nanti. Padahal hati suami la yg mesti kite jage dulu. Ehe! Aku cakap mcm ni mcm aku dah kahwin plk kan. J


Botol HARUM MALAM kat atas ni yang baru ..

Kebaikan yang korang akan dapat if consume produk ni . Jum bace :

KEBAIKAN HARUM MALAM ….

1. Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
2. Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
3. Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
4. Mengurangkan tekanan dan tension
5. Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
6. Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap     kencing

Banyakkan kebaikan Produk HARUM MALAM INI ..


Aku pun penjual barang online jugak, aku tau soalan yg korang nak tanye. Mesti korang nak tahu apa kandungan harum malam kan.

Kat sini aku attached sekali ok :

Kandungan Harum Malam ….


Extrak ros , Extrak sireh , Buah tin , Kismis , Madu , Goji , Limau purut , Strawberry , Pueraria mifrica , Kayu serapat , Buah delima , Manjakani , Pueraria lobata , Senna


Golongan yang sesuai ambil HARUM MALAM :-

  1.         WANITA BERKAHWIN
  2.         ANAK DARA
  3.         WANITA BERPANTANG
  4.         SESUAI UNTUK YANG MENYUSUKAN ANAK
  5.         SESUAI UNTUK USIA 50 KE ATAS


Info Pentinggg !!!


Nak tau lebih detail pasal produk Harum Malam ni ? Bace sini sayang-sayang :

Kalau korang masih lagi mengalami masalah bau badan . Meh meh try produk ni. Yang takde masalah bau badan pun boleh try sekali. Sebab kebaikan die bukan satu saje tapi banyak lagi.

Harum Malam ni dapat menyelesaikan masalah bau badan dan keintiman wanita. Dapat hilangkan keputihan, vagina terasa kering sentiasa, no lembap2.. If vagina korang lembap, confirm la kan bakteria senang membiak n menimbulkan kegatalan pada kawasan tu. Say No !

Lagipun kalau korang berterusan consume produk Harum Malam ni. Tubuh korang akan keluarkan wangian semulajadi. Membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian.

Korang just kena minum 2x sehari and lihat kesannya dalam tempoh masa yang singkat.

Kakak kat office aku da consume selame  sebulan ke lebih ntah. Memang nampak kesan kat muke die. Makin berseri-seri n kulit dia macam glowing  gitu. Itu yg aku nampak dr luaran la. Bila aku tanye die, die pakai produk apa. Dia jawab dia consume produk ni. That’s why aku pun nak try. Benda baik kite hebah-hebahkan. Sharing is caring J

Pssttt : Time period boleh minum , Halal jakim semua ada. Dah lebih 7 tahun dalam pasaran ..

Cara Pengambilan …..


Pagi: 1 sudu sebelum sarapan
Malam: 1 sudu sebelum tidur (seeloknya guna sudu plastik kerana mengandungi madu)
Lagi sedap if simpan dalam peti sejuk

Then apa tunggu lagi, cubalah sebotol sekarang…


HARGA …. ????


RM33 (Semenanjung) exclude postage +6
RM39 (Sabah & Sarawak) exclude postage +10

Beli 3 RM100  (semenanjung)  include postage
Beli 3 RM110  (Sabah & Sarawak) include postage

Beli kat mana…. ??? Macam mana nak order?


Order sini - 018-2703165 - via message or whatssap. mane2 pun boleh :)

Ni entri lepas-lepas. Tips2 penjagaan dalaman wanita. Harap membantu : 


Selamat Mencuba Korang :)
DINIE AMIR