subway :)

haiii .. assalam :)
ni nak kongsi cerita bekenaan SUBWAY :)
subway mmg sedap .. dia mmg bagos untuk kita ..
tengok macam-macam ade .. :)

subway ni melebihi sayur-sayuran .. tapi aku tak suke sangat sayur-sayuran ni .. tetapi aku usaha makan sayuran ni sbb sayuran ni baik untuk kesihatan .. HAHA berapa bnyak daa tetapi -_-
Yang paling aku suka makanan subway ialah MEATBALL
dia punya meatball besar-besar dan lembut kalau gigit ...
ini lah MEATBALL .. SANGAT SEDAP ..

Dan lagi satu aku suka chicken breast

ni lah CHIKEN BREAST :)

mulanye aku suke makan subway ni .. pertama kali mak ayah bwk pergi makan subway ..
yang aku ingat subway ni makanan yelah paling terok bagi aku .. sebab ape !! sbb bnyak sayur-sayuran .. grrrrr ................................... pajanglan grrr aku
mula2 aku makan subway gigit sikit masok dalam mulot rase nak muntah ..
selepas berape hari aku dah makan sekarang mule lah nak makan je setiap hari ..
mase kerje time lunch aq selalu ajak kakak aq makan subway .. sbb ape subway time lunch dekat petalib jaya dia murah ..
TETAPI !!! tak boleh lah makan kerap sngat .. lame kelamaan duit pun kurang ..
harga makanan subway ni agak perpatutan .. yelah mane tak nye makanan subway ni bukan sebarang beli je kat pasar .. HAHA ..
DAN lagi satu aku suka subway punya biskut sngat lembut
ni subway cookies ..

sedap jgak .. byw korg yg tak pernah ke rase subway korg cuba lah okay .. ye mmg subway mahal .. tapi subway ni bukan mcm MCDONALDS ..
aku nak smpai kan je ape yg bagos subway ni :)
okay tq